با سرعت باور نکردنی لاغر شوید!!

 

5 ‌ - حالا که صحبت از آب شد، بدنیست یک بطری تهیه کنید و برای هنگامی که از منزل خارج می‌شوید آن را پر از آب کنید تا همیشه آب کافی در دسترس داشته باشید.
6 - هویج، کرفس، سیب‌زمینی را به جای رنده کردن، به قطعات بزرگ‌تر خرد کنید. این کار باعث می‌شود مدتی را صرف جویدن کنید و مقدار کمتری را بخورید.
 7- به یاد داشته باشید که شما می‌توانید روزانه تا 700 کالری انرژی بسوزانید.
8 - نشان داده شده است که نگاه کردن در آینه هنگام غذاخوردن باعث می‌شود که 22 تا 32 درصد کمتر غذا مصرف کنید.
 9 - اگر تلفن منزلتان قابل حمل است، می‌توانید به جای آن که بنشینید و با تلفن صحبت کنید، هنگام صحبت کردن کارهای خانه را انجام دهید. ریختن لباس‌ها داخل ماشین‌ لباسشویی (68 کالری)، چیدن میز (85کالری) یا آب دادن گل‌ها (102 کالری) می‌تواند وزن بدن‌تان را کم کنند (مقادیر براساس یک فرد 70 کیلویی بیان شده‌‌اند.)
 10 - وزن غذا چیزی است که باعث پر شدن شکم شما می‌شود. پس می‌توانید از پرتقال، توت فرنگی، گریپ فروت، طالبی، اسفناج پخته و بروکلی استفاده کنید.
11 - می‌توانید یادآوری‌های لازم برای کاهش وزن را روی تکه‌های کاغذ یادداشت کنید و در جاهایی که راحت قابل دیدن است مانند روی یخچال و ... بچسبانید تا همیشه به یاد داشته باشید نباید زیاد غذا بخورید.

این توصیه‌ها را به خاطر بسپارید و آنها را رعایت کنید. پس از مدتی خواهید دید که همین توصیه‌های به ظاهر ساده، می‌توانند کمک بزرگی به شما بکنند و شما را در زمینه‌ای که مدت‌ها برای کسب موفقیت در آن تلاش می‌کردید به نتیجه برسانند.

نویسنده : مهدی رحیمی گل سفیدی

/ 0 نظر / 8 بازدید