استفاده از آب بجای روغن و ... - اخبار و اطلاعات پزشکی - متافیزیک

منوي اصلي
صفحه اول
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
تماس با ما

نویسندگان
  سورنا گل سفیدی


موضوعات
  مقالات پزشکی(٤٥٥)
  بانک اطلاعات بیماریها(۳٠٤)
  اخبار پزشکی - سلامت(۱٧٠)
  روانشناسی(۱٠۸)
  تغذیه(۱٠٧)
  مسائل زنانه(٩٧)
  سلامت جامعه(٩۳)
  سلامت جنسی(٧٦)
  بارداری-نوزاد-کودک(٧٥)
  سرطان ها(٤۱)
  مسائل مردانه(۳٤)
  قلب(۳۳)
  پوست و مو(٢٩)
  بیماریهای زنانه(٢۸)
  جوانان و نوجوانان(٢٧)
  خانواده و ازدواج(٢٧)
  آرایش و زیبایی(٢٥)
  سالمندان(٢٤)
  مشکلات تنفسی و ریه(٢٤)
  موفقیت(٢۳)
  رژیم های لاغری(٢۳)
  توصیه های کوتاه پزشکی(٢٠)
  آنچه مردان باید درمورد زنان بدانند(۱۸)
  ورزش و آسیب های ورزشی(۱٧)
  مغز و اعصاب(۱٧)
  داروها(۱٦)
  استرس(۱٥)
  تغذیه نوزادان(۱٤)
  تغذیه در بیماریها(۱٤)
  بیمارهای استخوان و مفاصل(۱۳)
  خواص میوه ها وسبزیجات(۱٢)
  مشکلات چشمی(۱٢)
  رژیم درمانی(۱٢)
  ضدبارداری!(۱۱)
  گیاهان دارویی(۱٠)
  دندانپزشکی(٩)
  مشکلات غدد(٩)
  مد و مسائل زندگی(۸)
  تومور(۸)
  آنچه زنان باید درمورد مردان بدانند !(٦)
  مقالات پزشکی به زبان انگلیسی(٥)
  دیابت(٥)
  مشکلات گوش و شنوایی(٤)
  بیماریهای مشترک انسان و دام(۳)
  ایدز(٢)
  سرگرمی(٢)
  شخصیت(٢)
  احکام پزشکی - شرعی(٢)
  جراحی پلاستیک(٢)
  زوج های جوان(٢)
  همکاری(۱)
  طب مکمل(۱)
  حجامت(۱)
  دام(۱)
  موفق(۱)
  بیماریهای مثانه(۱)
  پرسش و پاسخ پزشکی(۱)
  افزایش بازدید سایت ها و وبلاگ های پزشکی(۱)
  تبادل خبرخوان پزشکی(۱)
  سلامتی در خانواده(۱)
  آمار پزشکی(۱)
  تداخل دارویی(۱)
  اعتیاد و مواد مخدر(۱)
  طب سنتی بختیاری(۱)

جستجوگر

Google
در سايت
در اينترنت

تابلو گفتمان زنده

با توجه به پاسخگويي به بيش از 20هزار سوال تاكنون ، بخش پاسخگويي در حال حاضر غير فعال مي باشد . لطفا از جستجوگر پاسخ ها براي دريافت پاسخ خود استفاده نموده و سوال ارسال نكنيد .

Google
در آرشيو پاسخ ها
در اينترنت

عضويت در خبرنامه

با عضويت در خبرنامه ، آخرين اخبار را در ايميل خود دريافت كنيد





Powered by WebGozar


آرشیو ماهانه
  دی ۸۸
  آذر ۸۸
  امرداد ۸۸
  تیر ۸۸
  فروردین ۸۸
  اسفند ۸٧


 

  تبليغات


  استفاده از آب بجای روغن و ...

استفاده از آب بجای روغن و ...

www.RizNews.PersianBlog.Ir

شعله اجاق را کم کنید
با پخت و پز بوسیله حرارت کمتر نیاز به استفاده از روغن کاهش میابد. با استفاده از ظروف نچسب، با کمترین مقدار روغن یا حذف کامل آن میتوان سبزیجات و مواد پروتئینی را بپزید و حتا به جای روغن از آب استفاده کنید.

گوشت مناسب انتخاب کنید
گوشت های تکه ای بخصوص گوشت سفید، مانند سینه مرغ، کم چربی تر است. اگر غذایتان به گوشت چرخ شده نیاز دارد، ابتدا گوشت را انتخاب کنید و سپس بخواهید آنرا در یک دستگاه تمیز چرخ کنند تا از مخلوط شدن گوشت شما با محتویات قبلی دستگاه جلوگیری شود. قبل از پختن تا حد امکان چربی گوشت را جدا کنید.


غذاهای خود را تزئین کنید
خانم جویس میگوید با تزئین کردن غذاهای ساده خود به آن حال و هوای اشتها آوری ببخشید. برای مثال میتوانید :
www.RizNews.PersianBlog.Ir
• روی سبزیجات آب پز خود یک قاشق چایخوری پنیر پارامسان رنده شده بریزید.
• هویج را قبل از پختن در آب پرتقال بگذارید.
• برای پختن سبزیجات، به جای نمک از کمی خردل خوش طعم استفاده کنید.
• به جای مایونز به ماهی تن کمی سس تند اضافه کنید.
• پنیر رژیمی را روی یک نان توست بمالید و کمی دارچین بر آن بپاشید.
• روی سالاد یا نان برشته خود یک قاشق ماست چکیده بگذارید.
• جعفری ریز شده را برای سالاد یا تزئین ماهی به کار برید.
www.RizNews.PersianBlog.Ir
از شیرینی طبیعی میوه ها لذت ببرید
جویس پای میوه ای بدون شکر درست میکند اما همیشه از میوه های کاملا شیرین و رسیده استفاده میکند. اگر شیرینی میوه کافی نبود، او یک مشت کشمش یا یک قاشق دارچین و یا کمی آب میوه آماده بدون شکر به مخلوط پای اضافه میکند.


اسرار موفقیت در کاهش وزن از زبان کم کنندگان موفق وزن

 
آیا رعایت دستورالعملهای رژیم برای لاغری کافی است؟

اگر تا به حال رژیم کاهش وزنی را آزموده و موفق نشده اید، به این نکات و پیشنهادات توجه کنید. این موارد از زبان زنانی است که در امر کاهش بیش از 15 کیلو از وزن خود موفق بوده و آنرا حفظ کرده اند. پروژه کاهش وزن این افراد بر مبنای ترفندهایی است که در زندگی واقعی قابل اجرا هستند و در اثر تجربیات واقعی به دست آمده اند. این ترفندها به شما کمک خواهند کرد تا از رژیم گیرندگان موفق باشید.

روش صحیح چیست؟
بسیاری از رژیم گیرندگان عقیده دارند که کنار گذاشتن کامل آنچه دوست دارند بخورند روش واقع گرایانه ای برای کاهش وزن نیست. بخصوص هنگامی که آنها مجبورند برای حفظ وزن جدید این تغیرات را همچنان حفظ کنند. راه حل هایی که برای گریز از شکستن رژیم در این شرایط پیشنهاد شده اند از این قرارند:

یک جایزه در آخر هفته
لیندا ، یک معتاد به غذاهای آماده میگوید که ولع خود برای خوردن غذاهایی مانند پیتزا و سیب زمینی سرخ کرده را با این روش فرو مینشاند که به خود اجازه میدهد در تعطیلات آخر هفته یک یا دو نوع از این غذاها را میل کند. به این ترتیب او تعداد دفعات خوردن غذای آماده را کاهش داده و هرگاه دچار وسوسه میشود خود را با تصور آزادی آخر هفته دلداری میدهد.

یک خوراکی غیر رژیمی در برنامه خود بگنجانید جانت 52 ساله، یک عادت بد غذایی خود را در رژیم جدید خود حفظ کرده است. او عادت داشته روز خود را با یک نوشابه رزیمی و یک بسته شکلات آغاز کند و این عادت همچنان در رژیم او باقی مانده است. جانت میگوید که این کار میل او را به مصرف مواد شیرین در طول روز از بین میبرد. او غذاهای آماده و چرب را هم از فهرست خود حذف کرده اما عصرها یک سودای رژیمی در برنامه دارد تا وسوسه نشود.
www.RizNews.PersianBlog.Ir
بین غذاهایی با کالری بالا/چربی بالا و غذاهای مغذی تعادل برقرار کنید
خانم کتلین 51 ساله، عقیده دارد که خوردن پیتزا یا بستنی یک بار در هفته اشکالی ندارد و میگوید که نکته در این است که این چربی یا کالری را بعد با خوردن غذاهای کم چرب و کم کالری در وعده های بعد جبران میکند.
www.RizNews.PersianBlog.Ir
کلید موفقیت در تعادل است
در طرف دیگر این طیف رژیم گیرندگان افرادی هستند که میگویند یک ذره غذای غیر رژیمی آنها را به عادت چیپس خوردن بازمیگرداند. آنها اعتراف میکنند که نمیتوانند ناپرهیزی را به تنها یک بار محدود کنند. ربکا عقیده دارد که خوردن یک تکه کیک در این وعده او را به خوردن دسر روزانه سوق خواهد داد. برای این افراد کمی بستنی یا یک آبنبات به جای فرونشاندن ولع شیرینی، به مغز یادآوری میکند که چنین خوراکیهای خوشمزه ای هم هستند و شخص با احساس شدید گناه شروع به خوردن میکند و خود را دلداری میدهد که با خوردن تمام خوراکیها در یک وعده، برای روزهای دیگر عامل وسوسه کننده ای نخواهد داشت.

بین خود و عوامل وسوسه کننده کیلومترها فاصله ایجاد کنید
لیز 32 ساله، هنگامی که برنامه جدی کاهش وزن خود را آغاز کرد تمام آشپزخانه خود را از غذاهای وسوسه کننده مانند بستنی، پاپ کورن، چیپس، پنیر و آجیل پاک کرد. در نتیجه اگر هوس میکرد تا ناپرهیزی کوچکی کند، مجبور بود تا فروشگاه برود و بیاید.این روشی تضمینی برای موفقیت او بود. این کار موجب میشد تا او برای رسیدن به خوراکی مورد نظرش وقت صرف کند و در این فاصله یا به کلی منصرف میشد یا از فروشگاه خوراکی سالم تر و رژیمی تری میخرید. مثلا ممکن بود به جای بستنی ماست خریداری کند.
www.RizNews.PersianBlog.Ir
از دوستان و فریزر خود کمک بگیرید
خانم جویس، علاقه داشت در خانه شیرینی بپزد. در چنین مواقعی او یک تکه برای خود برمیداشت و باقی کیک را به مهمانان یا همسایگانش میداد تا به خانه ببرند در این حالت او برای سرکشی به باقیمانده غذاها وسوسه نمیشد. در صورتی که کسی برای بردن غذا یا کیک نبود، جویس آنها را به قسمتهای کوچک تقسیم کرده در فریزر قرار میداد تا در هر مرتبه فقط یک تکه کوچک را گرم و آماده کند و به باقی آن دسترسی فوری نداشته باشد.
www.RizNews.PersianBlog.Ir
خودتان آشپزی کنید
برای کسانی که دوست دارند آشپزی کنند، تهیه غذاهای خانگی کم کالری و کم چربی بسیار ساده است. کتابهای آشپزی رژیمی بسیار مفید هستند اما برای کسانی که علاقمند به تجربیات تازه هستند، کم کردن چربی و کالری از غذاهای مورد علاقه شان بسیار سرگرم کننده تر بوده و نتایج عالی در برخواهد داشت.

 نویسنده : مهدی رحیمی گل سفیدی

            Www.Tyekal.Com  

 



+| نوشته شده توسط سورنا گل سفیدی در ۱۳۸٧/۱٢/۱٩ و ساعت ۱:٤٧ ‎ق.ظ  نظرات ()    


: معرفی این مطلب به دوست خود
نام دوست :
ایمیل دوست :
نام شما :
ایمیل شما :

  آخرين نوشته ها


درباره


دارم درمورد اینکه چی توی پروفایلم بنویسم فکر می کنم !


لینکستان
آدرس قدیمی

http://riznews.persianblog.ir/post/227/


تبليغات

لينك باكس تبليغاتي

آمارگير

لينك Rss

نظر سنجي


رنكينگ گوگل


My blog is worth $15,242.58.
How much is your blog worth?



طراح سايت : مــهدي رحيــمي

All Rights Reserved 2006-2007

www.google.com www.yahoo.com www.iranhealers.com www.msn.com www.alexa.com www.amazon.com